Zombieland
Memorial houses
About
"Bun venit în Zombieland (în engleză Zombieland) este un film de comedie de groază regizat deRuben Fleischer, după un scenariu deRhett Reese. A fost produs în Statele Unite ale Americii de studiourile Columbia Pictures și a avut premiera la 25 septembrie 2009, fiind distribuit deInterCom. Coloana sonoră este compusă deDave Sardy. Cheltuielile de producție s-au ridicat la 23.600.000 de dolar americani. Filmul a avut încasări de 102.392.080 de dolari americani." spune wikipedia.org
Norocul nostru este că nu suntem în Zombieland, ci acasă la Brâncuși, Gorj, România, acolo unde IDENTITATEA este confundată cu IDENTIC.
Când vorbim despre destinații, despre turism, despre tradiții, despre cultură sau despre gastronomie, vorbim categoric despre IDENTITATE. Nu același lucru se întâmplă și atunci când vorbim despre ceea ce ar trebui să fie cartea de vizită a unei destinații, despre site-urile web și despre aplicațiile mobile ale minunatelor destinații românești, ci vorbim despre IDENTIC, pentru că majoritatea sunt identice, construite de aceeași companie, cu bani mulți primiți de la administrațiile publice locale sau județene.
Mai mult de atât, pe această platformă, orice persoană posesoare de adresă de e-mail validă poate publica orice, lucru nepotrivit pentru o bună informare a viitorilor turiști. Să nu mai vorbim că oricine poate publica și promova aici orice unitate de cazare neclasificată, fapt ce contravine normelor, inclusiv siguranței turiștilor.
Acesta este un demers jurnalistic, ce are ca scop atragerea atenției asupra modului în care sunt realizate și funcționează aceste platforme, plătite din bani publici, de altfel niște platforme extrem de utile în promovarea unei destinații turistice.
Norocul nostru este că nu suntem în Zombieland, ci acasă la Brâncuși, Gorj, România, acolo unde IDENTITATEA este confundată cu IDENTIC.
Când vorbim despre destinații, despre turism, despre tradiții, despre cultură sau despre gastronomie, vorbim categoric despre IDENTITATE. Nu același lucru se întâmplă și atunci când vorbim despre ceea ce ar trebui să fie cartea de vizită a unei destinații, despre site-urile web și despre aplicațiile mobile ale minunatelor destinații românești, ci vorbim despre IDENTIC, pentru că majoritatea sunt identice, construite de aceeași companie, cu bani mulți primiți de la administrațiile publice locale sau județene.
Mai mult de atât, pe această platformă, orice persoană posesoare de adresă de e-mail validă poate publica orice, lucru nepotrivit pentru o bună informare a viitorilor turiști. Să nu mai vorbim că oricine poate publica și promova aici orice unitate de cazare neclasificată, fapt ce contravine normelor, inclusiv siguranței turiștilor.
Acesta este un demers jurnalistic, ce are ca scop atragerea atenției asupra modului în care sunt realizate și funcționează aceste platforme, plătite din bani publici, de altfel niște platforme extrem de utile în promovarea unei destinații turistice.